02 mei 2010

zondag 2 mei

Een beperkt groepje on2wheelers.
Bart2, Joost, Yves, Arno en ikzelf Jacques.
Een toerke als van ouds; met een eerder laag gemiddelde naar 2010 on2wheels gewoonte.
Bart met de mtb ( koersfiets in depannage ) Joost in recup na een zaterdagse TT, Yves rustig als altijd en zich aanpassend aan het aangebodene.
Arno , geweldig als't bergop gaat en iets minder als er macht bij te pas moet komen ( maar das normaal voor zo nen jonge kadée ) en ik zelf dik tevreden met een niet al te hoog gemiddelde.
Toch een schitterend parcours , over de Kluis en andere nog mooiere bergskes rond St Sauveur en Ellesseles.
Details omtrent dit alles geef ik misschien nog deze week.
Garmin is nog niet 'uploaded' op de pc , dus ,...
Wat ik nog wilde melden !!!
Onze Seppe deed het zaterdag meer dan super bij zijn eerste wedstrijd.
De volle wedstrijd in het verweer en in het peleton over de meet.
Meer moet dat niet zijn .
Nen dikke proficiat aan onze nieuwe coureur !
En de ex -renners zagen dat het goed was en hadden misschien, wellicht heimwee naar het , hun verleden .
Niet waar Yves, Bart2 en Eddy ?
Volgende week communie feest.
Dus niet op de afspraak zondag.
Doe jullie ding maar zonder mij.
Ik vertrouw erop dat jullie dat goed zullen doen .