18 mei 2010

Verkenning -bepijling TT

Van velen reeds info binnen gekregen over de beschikbare tijd die hun rest om samen met mij te werken aan de voorbereidingen van TT editie 2010.
Dank daarvoor !
Toch vallen er enige hiaten.
Pinkster weekend : verkenning parcours delen ; of het nu zaterdag-namiddag , zondag voormiddag of maandag voormiddag wordt is mij om het even.
Ik kan natuurlijk ook geen 3 dagen fiets actief zijn maar wil me wel aan passen aan wie zich hiervoor een halve dag vrij kan maken.
 
Weekend van de verkiezingen : moet er 40 km bepijld worden !!!
Dit kan ik niet alleen.
Hiervoor graag preciese info wie, wanneer, wat kan ; zaterdag een volle of halve dag en/of zondag voormiddag ( opgelet , we moeten wel gaan kiezen ).
Wanneer alle info binnen is kan ik een programma opstellen en jullie dit dan laten weten.
Reply asap^
 
Jacques