16 maart 2009

Rik ziet de lente openbloeien

Ja inderdaad, der werd weer ferm gereden, vooral in het begin had ik het lastig en heb me dan ook een beetje weggestoken, met dank aan lokomotief Bart. Op het einde bleek dat ik dan toch nog krachten over had, weeral een wat mij betreft een zeer geslaagde rit. En Stijn is ook content (en terecht) : 85 km aan een avs van 28  !!
voor den E3 prijs zal ik passen, veel plezier ermee  .....
Daarentegen zal ik hoogstwaarschijnlijk nu donderdag 19/03 verlof nemen en in de namiddag naar den Muur + Bosberg rijden (toevallig dezelfde plannen als de Guinezen) inderdaad 100km , maar ik zal dat op het gemak rijden, met uitzondering van de laatste 30km als ik nog goed zit. Dus als er iemand vrij is en goesting heeft kan hij mee : om 13h15 aan de kerk van Zulzeke en als ge laat weten dat ge er bij zult zijn wil ik nog wel een minuutje of 5 wachten ....
Woensdag laat ik hier definitief weten of het door gaat.