29 maart 2009

E3

valaze da hebben we ook weer mee gemaakt
met 6 aan de start,Bart1, Rik, Joost, Eddy, Patrick en ikke, samen richting harelbeke langs het parcours en dan dervoor gegaan, Bart moest wa vroeger thuis zijn en moest hem dan ook nie sparen voor wa nog komen moest, Rik is ergens rond den taaien berg  af geslagen en Eddy zijn we daarna ook ergens verloren, maar aan de bevoorrading kwam hij vlug terug aansluiten, voor mij ging alles goe tot en met den kwaremont, maar kmoe toegeven de kluis ben ik naar boven gestrompeld, maar al bij al zeer tevreden da me da ne keer gedaan hebben, mijn gegevens zijn 130 km aan een avg van 26.1, en moest da weer nie kloppen moe jet mij maar laten weten(die 30.4 van vorige keer moest eigenlijk 31.5 zijn heb ik horen zeggen)
de groeten en tot loatr
Yves
ps Rik, woensdag voormiddag doek nen toer met seppe, me zouden hier rond 9u vertrekken, als stijn of pieter zin hebben kunnen ze mee, en al de anderen die willen ook natuurlijk


Ik gebruik de gratis versie van SPAMfighter
Wij zijn een gemeenschap van 6 miljoen gebruikers in strijd tegen spam.
289 spam-mails zijn er tot op heden geblokkeerd.
De Professionele versie heeft deze voetnoot niet.