29 maart 2009

Fw: Garmin Connect Activity : Untitled

zomer uur dus niet op tijd uit bed voor samen met de Guinezen voor meer dan 100km op stap te gaan.
Om negen dan maar naar Ruien kerk.
Enkel Thierry!
Tevergeefs 's morgens nog naar Bjorn, Johny en Ronny gebeld.
Thierry wilde meteen de Kluis op.
Dit zag ik niet echt zitten ( gisteren spagetti avond voor de scoots), dus alleen dan maar richting Berchem, om vandaar wel te zien wat er komen zou.
Veel fietsers over de brug Kerkhove.
Jammer genoeg reed ik in de andere richting, tegen wind.
Aan het rond punt in Kerkhove dan maar mijn karre gedraaid en mee met de wind richting Oude Kwaremont.
Met andere woorden...ik liet me verleiden om de E3 prijs te rijden.
Het detail van dit verhaal kan je oproepen via garmin.
De groeten van Jacques, nog steeds op dikke banden.
Maar wat zei Bredero nu ook al weer...
' t zal verkeren...en 't zal !!!!
----- Original Message -----
From:
To:
Sent: Sunday, March 29, 2009 4:27 PM
Subject: Garmin Connect Activity : Untitled

Check out this Garmin Connect activity:
Untitled



If you are experiencing problems with the link, copy and paste the following URL directly into your Internet browser
http://connect.garmin.com/activity/2822842