25 oktober 2010

Rik : 24/10 intensieve duurtraining

Hoe later op tseizoen hoe zotter,  banen doornat en vuil, drie jaar geleden zou iedereen daar met de MTB gestaan hebben, nu was iedereen paraat op de koersfiets (met uitzondering van de Jan) : Yves Bart2 Eddy Gino Rik Pieter. Einde van  tseizoen dus twordt een rustig ritje , vergeet het maar ; we rijden plat tzal dus wel rustig zijn, vergeet het maar.
Bart moest de Omers nog afwerken en heeft zich dan maar van aan de kerk op kop gezet en er een trainingsritje van gemaakt, tegen wind aan 35 richting Wevelgem. de rest probeert zo goed mogelijk te volgen in zijn wiel. Iets over halfweg hebben Eddy en Gino (de ene dikke banden de andere dikke benen) het samen wat rustiger genomen. Alhoewel ik het soms zeer lastig had, heb ik er toch enorm van genoten, ik voel de forme komen, nog een paar van die ritten en tegen kerstmis ben ik in superform .....
Ik had 78 km en 31,8 avs ; diegene die hun metertje maar van aan de kerk aangezet hebben zullen wel boven de 32 uitkomen zeker.
Tot volgende zondag !