24 april 2009

zondag 26 april...zijn er vroege vogels ?

Hallo fellows,
Zondag ben ik terug van plan te starten om 8 uur.
Neen , niet met de guinezen naar west vleteren, want die zijn de ganse zondag weg ( tot na 16 uur ), maar wel met ronny en enkele andere guines rijders ( de betere ) die ook niet de ganse dag weg kunnen maar toch de nodige kmrs willen afhaspelen aan een on2wheels tempo ( eventueel aan B tarief )
Ik ben gisteren even op zoektocht geweest en een leuk parcours kan ik jullie dus bij deze voorschotelen, langs gekende wegen en toch voor mij nieuwe wegen.
Met de breinaalden in de hand kunnen we makkelijk meer dan 100km rijden langs een af en toe heuvelachtig parcours.
Samen met norbert ( ja die ben ik gisterEn tegen gekomen ) hebben we een tijdje rode pijlen gevolgd, lijkt mij een super parcours, en als die 'r zondag nog hangen is dit het volgen waard.
Je bent dus verwittigd, wij zijn er klaar voor...u ook ?
Be there at 8 !!!
 
Tjok