27 april 2009

verloren zoon of niet?

Meer dan tijd dat ik nog iets van me laat horen me dunkt.  Wel na de Ronde...Rit v.d.Gouverneur, de Peter v.Petegem Classic en jawel vorige zaterdag de eerste rit op het nieuwe ros, de Davitamon Classic gereden.  En in tegenstelling tot jullie....niet nat!  ’t Waren wellicht wel dezelfde rode pijlen die Jacques bedoelde.  Wel op zaterdag waren er 145km te fietsten, met 14 officiele hellingen met de meest stevige de Hameau des Papins en de Hotondberg met stijgingspercentages van 16% resp. 17%.  Ik zal het geweten hebben.  Mijn paard moest even naar adem happen.   Trouwens Yves....heel wat paardestaarten onderweg!!!

Aanstaande zaterdag La Tounaisiene te Doornik.  Niet iedereen gaat richting Guînes.  Mochten er zijn die mee willen laat maar iets horen!

Patrick