06 april 2009

Ronde van Vlaanderen

Dear fellow bikers, 

Vorige zaterdag heb ik de onze clubkleuren wat uitstraling gegeven.  Iets voor 8u vertrokken met een lichte opwarming richting voet Koppenberg en terug, om dan op het RvV parcours den Kwaremont op te rijden.  Dit was zoals we allen weten den eersten van een hele reeks.  16 officieel, maar wie de Ronde heeft gereden weet wel beter.  Vooral het stuk van Ninove naar de Molenberg,..., daar is men blijkbaar toch vergeten om het één en het ander weer te geven.  En kasseien....!  Man,man, man, wat een miserie.... De weg lag er trouwens vol drinkbussen.  Alles bij elkaar ben ik toch zo’n 6u30 ‘on the road’ geweest, 160km gereden, avg 26km en vooral veel gegeten en gedronken.  ‘k Heb nergens moeten afstappen behalve voor politie die trouwens heel fietsvriendelijk het verkeer regelden.  Een mooie en goede organisatie, schitterend om mee te maken, en voor wie dit nog niet heeft gedaan: zeker eens doen!   En als je onze kleuren, en ik, in actie wil zien: www.firstfotofactory.com, selecteer RvV en het magische nr 3599!

Tot slot, as.zaterdag ben ik ingeschreven voor de Rit v.d. gouverneur en de zaterdag erop voor de Peter Van Petegem Classic.  Davitamon (25/4) nog niet maar wel geïnteresseerd, 2 mei in Doornik dan weer wel.  Daarna moet ik wat langere hellingen gaan zoeken à l’autre coté du pais.  Dus wie me wil vergezellen....

Patrick