21 april 2009

yves

eerst en vooral proficiat aan de trotse bezitters van een nieuw ros (terwijl ik hier zit te schrijven komt onze vrouwelijke fietster met name Lut voorbij, goe bezig zou ik zeggen) en ook felicitaties voor onzen Stijn die blijkbaar de hoge tempo versnellingen en de serieuze snelheden steeds beter aankan, en Ronny die iedereen verbaasde door na 95 km avg 29 , nog de laatste duw van Oudenaarde naar Berchem aan een tempo tssn 36 à 38/u (lokomotief Bart2) van geen lossen wilde weten en ik zo op mijn teller 112km met een avg van 29.7 vaststelde, waar gaat dat eindigen??????
tot zondag
Yves


Ik gebruik de gratis versie van SPAMfighter
Wij zijn een gemeenschap van 6 miljoen gebruikers in strijd tegen spam.
291 spam-mails zijn er tot op heden geblokkeerd.
De Professionele versie heeft deze voetnoot niet.