30 september 2007

zondag 30/09/07 - ABC ...Z - Berendries - 73km

Terwijl ik nog warm heb en de vrouw nog niet thuis is ..
kan ik mijn 2 boterkoekjes van deze morgen wat laten zakken.
Vandaag verzameling van alle ploegen A tot Z met en zonder accent.
Jacques,Rik,Stijn,Yves,Eric,Bjorn,Gino,en mezelf (Joost) en dan nog een van een andere ploeg een zekere Eddy. Een samen uit samen thuis toerke die toch in de benen kruipt , mijn hartslag al even grillig als de bergskes
en er waren er nogal . Barometrische hoogtemeters rond de 800.
Rik zorgde voor het parcours dat er best mocht wezen met als bekendste de Berendries .
Totaal 73 km , avs 26,4 , heartrate avg 141.
Aan de hotond de korste baan naar huis genomen om wat los te rijden na al die bergskes, kom ik ze wel weer
niet tegen zeker op 500m van mijn deur met Yves aan het sleuren met de meet in zicht.
Info te vinden op : http://trail.motionbased.com/trail/episode/view.do?episodePk.pkValue=4077610
In het vakje links activity dashboard kan je alle info terugvinden.(heartrate in fie van alles, hoogteprofiel,...), soms moet je hem wel op metric zetten (ergens rechtsboven , anders heb je mijlen ipv km)
parcours voor diegenen die hem nog eens willen rijden : http://maps.google.com/maps?q=http://trail.motionbased.com/trail/kml/episode.kml?episodePkValues=4077610

Volgende week rijd ik de zaterdag de TT van Elsegem (laat maar weten indien er nog zijn ...)
groeten , JOost


Invite your mail contacts to join your friends list with Windows Live Spaces. It's easy! Try it!