03 september 2007

Rik: ABCZ ploegen

Toen ik om 11:30 thuis kwam was ik verwonderd/ongerust dat Stijn er nog niet was, het is per slot van rekening nog een snotaap, met geen lange afstandservaring, geen parcourskennis ...
Groot was dan ook onze vreugde toen hij even later thuis kwam met 84km en avs 25 op zijn teller en heel tevreden, hij heeft het blijkbaar zeer goed gedaan. Hij zal er ook meer plezier aan beleven als hij niet constant op de toppen van zijn tenen moet lopen. Dus Jacques bedankt voor dit initiatief, hopelijk komen er nog enkele vaste B-ers bij, de voltalige C-ploeg misschien ? mits een klein beetje inspanning moet dat lukken, of liggen de prioriteiten elders ?
De A-ploeg was met 5 : Gino, Patrick, Yves, Bart, Rik. Het werd een demonstratie van Bart met als resultaat een avs van 29,8 en voor mij 74 km, het parcours was een voor mij vrij onbekende streek (Estampuis, Bailleul , Leers enz).
Ikzelf heb me koest gehouden en geprofiteerd van de wielaanzuiging (bedankt Bart), het was na drie maand mijn eerste echte on2wheels-rit, de zaterdag teveel gegeten en ge..., en daarbovenop had ik geen suikers mee (bedankt Yves). Het heeft me deugd gedaan, volgende week kan ik niet (Meerse kermis)
Tot ziens