17 september 2007

Joost : Z-ploeg in het buitenland. Viva la France.16/09.

De Z-ploeg was op stage in het buitenland. Samen met Bart aangezet voor de TT van Douvrin : N-FR.
Vertrokken met de forumtrein met een man of 15. Organisatie had in laatste instantie hun mooiste
terrils,waaronder de bekende twintiets  moeten schrappen wegens een loopwedstrijd.
 Na 6km hadden we reeds een platte band in ons midden (Bart moest om 12u terug in Belgenland zijn en heeft wijselijk doorgereden).
Ik heb samen met een aantal andere de TT afgehaspeld, het noodparcours was nog beduidend
mooier dan de mooiste vlaamse TT met als uitschieter het base de Wingles , een single track van
enkele km  (een terril die ze daar platgegooid hebben en vol met paadjes,kort draaien en keren , op en neer).
Zo'n 60km gereden in het totaal. Aan den arrivée nog gratis bier en broodjes en Franse ambiance
Het begint meer en meer een vlaamse invasie te worden daar in N-Frankrijk.
In het rood in mijn agenda staat reeds 18/11 Noyelles : http://www.vttistes62.com/article-4562566.html
100% terrils .
>>> Eddy : ik heb u een mailtje gestuurd. Ik kan zelf mijn fiets meenemen naar de Ardennen maar dan
moet ik vrouw en kinderen thuis laten. Misschien kan je me helpen ...als je plaats hebt voor een van beide.
groeten,



Discover the new Windows Vista Learn more!