22 april 2007

ZEWIETIES

inderdaad Ian, wij waren er.
wij zijn : Joost, Steve, Bart en ik dus, Jacques.
Bart voor de chrono met een buitenlander ( kozijn)...zijn verslag volgt.
Joost en Steve voor de 100 km
En zoals ik eerder reeds aanhaalde...100 , te veel voor Corneel, deed ik er 75 km.
Hier en daar een pijltje niet gezien en dus terug moeten keren en dus geen 75 maar 84 km gereden.
Mijn cijfertjes: 4 uur gefietst met een A  van 21 km /uur en en max van 50 kmuur
In totaal ongeveer 800 hoogtmeters , met 6% gemiddelde klim, 28 % max helling en 18 % max naar beneden.
Het hoogste punt lag op 132 meter.
Mijn Polar geeft me 23 uur 30 in duurtraining met een A BPM van 142, verbruikte calorieen 2468 en 30 % in vetverbranding.
Kritiek op de tocht : teveel asfalt en hier en daar pover bepijld.
 
ps : voor mij de langste afstand ooit gedaan met de mtb