19 april 2007

Joost : Zeewieties

Ik ga zeker voor de 100Km ,volgens organisatie ziet het parcours er goed uit aanloop langs Anzegem om dan uiteindelijk
de Schelde over te steken met de ons gekende bergskes en dan via Ronse terug door Heynsdale het Kluisbos
binnen om via Pensemont en dergelijke naar Tiegem te rijden en van daar terug naar Waregem.
Zal goed zijn om mijn extra kilootjes te verbranden.
Als ik alleen ben start ik heel vroeg (7u30 daar) als er nog zijn wil er nog een half uurke bij doen (8u ten laatste).
Ik reken toch van een 5-tal uur onderweg te zijn. (t ')Poep(ke) zal afzien.
Verlopig start ik dus om 7u30 met de eventuele forumtrein.
Splitsing 75km/100Km zou na 45 km zijn.
Ian gaat waarschijnlijk met de bende van de rijdende badkamers.


All-in-one security and maintenance for your PC.  Get a free 90-day trial! Learn more!