20 februari 2011

Zondag 20/02

In afwezigheid van secretaris Rik een kort verslagje.
4+2 aan de kerk Eddy,Patrick,Bart2, Joost en met de mtb Bart1 + Jan (gingen spelen in het bos).
Naar Oudenaarde ,richting Schorisse wat bergskes in en rond St-Maria Oudenove en terug.
In Ruien locomotief-Bart2 afgezet die reeds aan de start een warme kilometriek had.
Nog doorgereden met koffiemolen Patrick en zere benen Eddy tot in Spierre en dan langs
Celles terug.
Had in totaal zo'n 83km avs 28,8km/u. max snelheid 58km/u / avg heartbeat 144bpm / max. 177bpm
We hebben er deugd van gehad maar ik begin wel naar wat zon te snakken.
Na enkele koersfietsritten en een basis ,schakel ik dra terug over op mijn ros met dikke banden als mijn knie het
toe laat van terug recht op de pedalen te staan en de ondergrond wat droger wordt.
Seffens word ik nog een banejXXX ;) , zelfs mijn koersvlo gekuist vandaag.