06 februari 2011

the lonesome 'koga'

Laat maar rijden, want het komt er toch wel van, 't is beter dat je lost !
Doe maar !
Na een kleine km reeds wist ik het al ; geen adem, een snotneus, geen B-ploeg en flanellen benen.
Hoe sterk is de eenzame fietser,...
Een target voor de koersfietser en een speelbal voor de wind !
'T was leuk met de wind in't gat , maar destefrusterender tegen de wind !
Toch goed voor 40 km en een A van een goeie 20 km/uur.
Ik moet je der wel bij vertellen dat ik stukken offroad inlastte in Moen en dan via het jaagpad Bossuit-Kortrijk tot in Zwevegem daar de ommekeer maakte.
Tussen Bossuit en Kluisbergen was het vliegen, met de wind in't gat waren de laatste kmrs alsof ik klaar ben voor de A's.
Niets is minder waar, de conditie staat op een laag pitje en met de neus  helemaal dicht  kun je't vergeten.
Ronny , ik heb je gemist vandaag !
Sabrine en Johny en andere B rijders zorg der voor dak in de toekomst niet alleen meer ben om ' against the wind' de kmrs af te malen!
 
tot de volgende ,
Jacques