04 juli 2010

Laatste live verslag Alpen 2010

Hi fellow bikers,
Gisteravond na de bijna laatste 'menu cycliste' letterlijk als een steen in slaap gevallen. Blijkbaar moet het me toch geholpen hebben om vandaag nog de beklimming van Alpe d'Huez op te vliegen?! Eerlijk ontzag ik me deze opdracht, maar ze nu nog missen ware dan ook weer jammer. Dus om 7u het bed uit, om 9u aan de start te Bourg d'Oisan voor Le Grimpee de l'Alpe, de 4de en laatste proef van de Trophee d'Oisans. Nog veel volk trouwens. Ergens 9u15 vertrokken voor de laatste 14 officiele kms en de befaamde 21 boucles met arrivee aan het sportcentrum. 1u en 9min later zat mijn taak erop en kon ik beginnen genieten van de prestaties. Een schitternd avontuur voor wie van fietsen houdt, het hooggebergte, zware fysieke inspanningen,.... Iets wat je nooit maar dan ook nooit vergeet!
Tot live in Kluisbergen!
Patrick
Sent via BlackBerry offered by Proximus