02 juli 2010

Dankuwel allemaal

Vandaag kort de Lautaret opgereden met de nadruk op kort en traag! Voor de rest, alles in gereedheid brengen voor morgen...

Maar aan de vooravond van zo'n beproeving als de Marmotte hoort een woord van dank aan allen die mij opnieuw in deze streek brachten. In de eerste plaats toch wel mijn vrouw! Voor de rollen die ze me schonk waardoor trainen bij slecht weer plots plezant werd. Voor de vele uren dat ik aan de diverse lange ritten heb mogen besteden. Voor de vele kosten aan mijn fiets en vooral voor deze schitterende fietsweek! Dank u mijn schat!

Ook aan On2Wheels een woord van dank voor de vele plezante ritten. In het bijzonder dank aan den Eddy voor zijn gezelschap op de lange ritten en zijne formidabele GPS waar ook in Belgie! Voor den Bart die mij heeft laten trainen achter derny's en me alle kleuren van de regenboog heeft laten zien. Thanks guys!

Tot slot nog mijn broer die me deze ganse week vergezeld en waar ik steeds maar blijf achter fietsen. Zou dit ooit nog kunnen veranderen?

Allen bedankt.

Morgen moet ik het zelf doen. In het zomertruitje van On2wheels! Dit moet lukken!
Tot morgen!
Sent via BlackBerry offered by Proximus