02 november 2009

Rik : 1 nov start van de echte herfst

Aan de kerk stonden de Bart1+2 , Jacques en Eddy met de MTB, de ene ziek de andere moe of geen goesting dus besloten ze voor een plat ritje te gaan, meer info bij één van de modderduivels.
Ik stond er samen met Stijn verder geen On2wheelers op dunne banden, wel waren er drie gastrijders (die iedere zondag starten aan den Hotond) zo waren we met 5. Pas vertrokken en ik had er al geen zin meer in, was het de wind ?, te veel gewerkt zaterdag? tvallen van de bladeren ? tijd voor een winterstop ? ik weet het niet maar ik zag het niet goed meer zitten, het werd dus een kort ritje tot aan Aubert, de gastrijders hebben er nog ergens een lus bijgedaan.
Zo had ik 48 km en 28,8 avs. En ja, tis gebeurd, schrijf maar op in de geschiedenisboekjes : Lut had meer km dan ik (52) .