25 oktober 2009

nieuwe club kledij tonen

Ja , 't was te denken !
Eddy en ikzelf in nieuwe outfit.
Eddy enkel van boven, ik van top tot teen.
Ze zullen het geweten ( gezien ) hebben de dunne banden, flashie geel en dus stukken meer in het oog springend dan vorige club kledij.
Niet voor lang trouwens,...de regen van gisteren heeft ons mtb parcours wel flink veranderd.
Modder en glibberige paadjes veranderden het geel in bruin.
De entropa bovenkledij bleek veel te warm voor deze warme voormiddag en de trainings broek was enkel nodig om geen vuile benen te hebben.
Goed , het parcours, de basis afstand voor TT editie 2010.
Ongeveer 40 km, veel lastiger dan enkele weken geleden.
Dit niet door het gezelschap maar door de winterse modder stroken.
Voor één keer niet in't gezelschap van de Barts bleek mijn conditie in eens veel beter.
Het eerste uur lekker doorgeven; Eddy en Bjorn tonen dat de voorbije zondagse trainingen met Bart hun vruchten afgeworpen hebben.
Toch wel even te veel cartouchen verschoten en den Trieu omhoog de rollen even moeten lossen.
Bosrijke toestanden, single trackskes en ander mtb toestanden blijken mij dan toch nog steeds beter te liggen.
De afdalingen kunnen we op Bjorn zijn palmares schrijven en de lange hellingen ( Trieu ) waren voor Eddy.
Das eens een gans ander verhaal dan de voorbije weken waar ik nog juist het achterwiel van de Barts kon zien aan de horizon.
We waren mekaar dus waard en dat maakt dat ik deze namiddag meer vermoeid leek dan met de Barts ( of is het de modder affaire )
Eddy en Bjorn worden nu dus verondersteld reeds 40 km parcours kennis te hebben en worden verzocht dit trajekt regelmatig eens in het hootd door te nemen om het zo niet te vergeten.
Gemiddelde snelheden moet je maar eens aan Bjorn vragen ( ik had mijn gps thuis gelaten )
 
flashie gele groeten van Jacques