29 november 2009

20-20-20-20 programma

We hebben de laatste weken niet veel geluk met 't weer hé .
Voor velen is dit de ideale moment om even stoom af te blazen, voor anderen is het dan weer het moment om te blijven trainen.
Van mij weet je , dat ik jaar in jaar uit , vrijwel de zelfde conditie heb.
Hoe dat komt ?
Er is juist één verdiep verschil tussen rust en trainen !
Fitnessen is voor mij dus wel de regen - oplossing bij uitstek.
20 minuten home trainer
20 minuten cross trainer
20 minuten roei machine
20 minuten home trainer
Enkel de loopband staat er verlaten bij.
Lopen is mijn ding dus niet !
Ik zou ook kunnen zeggen : 100-150-150-100
Waar dit nu weer opslaat is voor mij een weet voor jullie een vraag.
Het antwoord : Kcal . Total dus 500 stuks
Niet zo heel veel maar genoeg om te kunnen aperitieven zonder gewichts toename.
De i-pod in de oren en de tijd vliegt.
Begonnen met Radiohead , Creep en eindigend met de Noisettes en I never forget you.
En zo is dat : I never forget you,..all
Vandaar deze babbel
groetjes ,
Jacques