11 mei 2009

start

ewwel ik was verwonderd hoe weinig mensen moeten werken de zondag voormiddag.
maar voor da vertrekken ten 8ten, ik denk dat da voor de jeugd geen goe idee is van ze vandeneerste keer mee te doen voor 100 km, als ik mij goe herinner was ik al wa ouder als ik voor den eerste keer  100km afhaspelde, da van die muur en dienen bosberg is een goe gedacht voor ne keer tussen dore maar ik zou nie direct de start ten 9genen afschaffen,
vala da wa mijn gedacht, als ter nog hun gedacht kwijt willen laat maar komen é, me kunnen toon  overeen komen wa dame gaan doen in tvervolg


Ik gebruik de gratis versie van SPAMfighter
Wij zijn een gemeenschap van 6 miljoen gebruikers in strijd tegen spam.
293 spam-mails zijn er tot op heden geblokkeerd.
De Professionele versie heeft deze voetnoot niet.