23 mei 2011

Rik : zondag 22/05

Goed om horen dat de jongste jeugd ook goed bezig is, kom maar een keer aan de kerk om zo een tiental km mee te rijden !!
Zondag (na een zware werkzaterdag) vermoeid opgestaan en met tgedacht om met de B-ploeg mee te rijden naar de kerk, daar als een volleerde Z-ploeger me op den bank gezet .
Geen B-ploeg te zien dus maar mee met Patrick, Yves, Eddy, Joost, Stijn en Pieter. En ik had geluk : een zeer verstandig begintempo onder leiding van Patrick en Eddy, tegen wind richting Dottenijs en omgeving. Buiten slechte wegen en een dubbele platteband voor Stijn niet veel speciaals te melden. Yves heeft voor efkens het tempo verhoogd en heeft daarna samen met Joost de kortste weg naar huis gezocht. De rest nog via Pecq naar Doornik en langs achteren den Aubert op (dat klein baantje dat we soms afdalen) en die beklimming vond ik fantastisch 1000 x mooier dan die embetante voorkant (allĂ© dat is mijn mening). Ondertussen was mijn diesel al goed warm gedraaid en klaar om hier en daar een duwtje meer te geven, zo terug naar huis en met een 1000x beter gevoel thuisgekomen  !!!!  Fietsen is FANTASTISCH !!!!!!! 85 km 29,1 avs
Volgende week is de laatste zondag van het schooljaar dat mijn gasten kunnen meegaan en ik heb hen de MUUR beloofd, reken op een 90 km, hopelijk nog liefhebbers, we zien wel aan de kerk .