02 mei 2011

Rik: zondag 1 mei

Jaja 1 mei grote feestdag maar geen platte-rustdag voor ons, een keer tot aan Roubaix gereden via de blauwe-ster-route (geschilderd op grond), der was veel wind maar daarvoor hadden we de twee Barts mee daarnaast nog Yves en een vriend van Bart2. Der was nog een nieuwe gast aan de kerk die vroeg waar de B ploeg stond awel ik vroeg me dat ook af, hij had dus pech Bart1 vloog er al direct in en toen Bart2 na 30 km overnam was het genoeg en hebben we onze nieuwe gast kwijt gespeeld.
Op de terugweg vol tegen wind waren we blij dat we nog juist in het wiel van Bart2 konden blijven ....
In Pottes sloeg het "noodlot" toe en een takje in mijn derailleur heeft er voor gezorgd dat hij afkraakte (pad verbogen en draad er uit getrokken), en het is nog een kader zonder vervangbare pad, kzal een keer moeten horen of er daar nog iets aan te doen is, en anders zal dat een nieuwe fiets worden zeker , 9 jaar met dezelfde fiets is toch al een schone termijn zeker (zeggen dat ge dat na 9 dagen ook zou kunnen tegenkomen) .....
Achteraf gezien moesten we het jaagpad met al die takken al veel vroeger verlaten hebben ...
Tot Pottes had ik 63 km met een avs van ongeveer 30
Volgende week zal ik er wel staan maar weet nog niet met welke fiets