25 januari 2011

Rik was zondag verzopen

Wat begon als een beetje motregen werd lichte regen, enfin genoeg om de baan goed nat te maken en te zorgen voor opspattend vuil. Zo heb ik een vergelijkende test gedaan van de achterspatborden en de conclusie is zoals verwacht hoe breder hoe beter, dus eerder Eddy's wiel dan Patricks. Het kettingvet kreeg ik zondag met 3 dosissen shampoo nog uit mijn gezicht/haar en vandaag dinsdag denk ik dat ik de laatste Mullemse klei uit mijn ogen gehaald heb ...  Mijn handen en voeten waren doorweekt en steenkoud, de rest viel nog mee, een pluspunt voor de windtex die dus ook nog een redelijke regentex is. Twas vooral mijne moraal die diep zat, ge weet hoe graag ik in de regen rij, maar achteraf toch blij dat ik gereden heb (een beetje zot zijn helpt)  .... En ja voor één keer werd het een warm kopje soep bij thuiskomst ....
Maar na regen komt zonneschijn, het ziet er naar uit dat het volgende zondag droog zal zijn, dat wordt dan dus de koersfiets.