01 september 2010

zondag 29 augustus : deel 2

Niet dat ik veel aan te vullen heb bij de comment van Rik, maar toch even melden dat naast de hulp van Bart ook deze van Yves noodzakelijk was om me bij de groep te laten aansluiten.
Daar Meerse nog altijd enige kilometers verder rijden is kwam ik slechts op 72 km aan een A van 31,3 en een M van 48,4 km/uur.
Slechts 363 hoogtemeters maar toch 2601 Kcal verbruikt.
Dat het er het eerste uur veel te heftig aan toe ging bracht me het laatste kwart uur op de rand van krampen.
Veel te veel minuten in verzuring waren daar de oorzaak van.
Een AHR van 144 bpm een MHR van 174 bpm zijn hier het bewijs van.
Allé, op het randeke van wat nog voor mij haalbaar is, ben ik toch best tevreden van onze locomotief, die onze A zeker met 2 tot 3 km/uur doet stijgen.
En voor de statistieken is dit altijd meegenomen.
 
Jacques