28 juni 2010

Rik: Live vanuit Kluisbergen

Proficiat aan de gouden Patrick, prachtige topprestatie waar ge nog lang zult kunnen van nagenieten, nu nog een beetje recupereren en dan de kers op de taart met de Marmotte !!
Hier hebben we ook niet echt stil gezeten (66km 30,2 avs), we zijn er zondag weer goed ingevlogen met Bart1+2 Eddy Joost Yves Norbert Stijn Pieter Arno en ikke (Rik). Langs zeelstraat Muziekbos Ellezelle Frasnes Celles een golvend parcours met enkele "echte" demarrages , allemaal-op-een-rij-in-het-wiel-van-Bart2 strook tegen wind aan 43 !!!, en sterke Joost kan het ook niet laten zelfs na een zware mtb-rit op zaterdag.
Zo heeft iedereen wel een reden om content te zijn en wat mij betreft ben ik bijzonder gelukkig dat het enidelijk gelukt is met Pieter, hij heeft eindelijk laten zien wat hij kan, overal mee aan zon tempo een zeer dikke proficiat, doe zo verder en kmag ook Stijn niet vergeten na Bart2 en Joost was hij den besten, overal schoon mee.
Voor nen ouden vent van just nog geen halve eeuw is dat prachtig om mee te maken !!!
Dat niet iedereen dit reuze-tempo kan volgen is zeer normaal, voor Arno was het te geweldig en hij is dan ook afgedraaid samen met Norbert (die na aan zijn eerste rit toe was na een revalidatie).
Daarom aan iedereen : laat je niet afschrikken door het hoge tempo, zelfs als je het niet aankunt ben je welkom, ge moet wel een 30 km aan een redelijk tempo kunnen rijden, en de parcoursbouwer zal er voortaan rekening mee houden dat er na 30 km een gemakkelijke terugweg voorzien is. Allez dat is mijn mening, ooit kan het mijn beurt zijn dat ik niet meer mee kan .....
Voor volgende zondag heb ik al een parcours in gedachten zon 80 km met eindpunt bij mij thuis waar iedereen (ook familie) welkom is voor een drankje en hapje ter gelegenheid van mijn 50 jaar, wel nog verwittigen aub
Geniet van de zomer,
Rik