10 juni 2010

Bepijlings weekend 12-13 juni

Beste vrienden mountainbikers,
 
Uit een vorige mail van jullie ongeveer kunnen opmaken wie wanneer en hoelang mee kan helpen bij het bepijlen van de twee lussen van elk 20 km.
Uit ervaring weten we dat deze klus niet op één ,twee drie geklaard is .
Vandaar de oproep om zowel de zaterdag als de zondag een team aan het bepijlen te zetten.
Zaterdag zouden we om 8 uur bij mij afspreken.
Gelieve een rugzak, een snijtang en eventueel een bolletje ijzerdraad mee te brengen.
De pijlen en de tie-raps zijn bij mij aanwezig.
Mogelijks hoop ik te mogen rekenen op : Geert en/of Sabrine,Bart, Luc, Eddy, Ronny, Koen.
Zondag, gezien het verkiezingen zijn zullen we niet zo vroeg aan de slag kunnen.
Voorstel om vanaf 9 uur ( ongeveer ) klaar te staan bij mij om de klus af te maken.
Hoemeer we zaterdag kunnen klaren hoe korter de zondagse uitstap zal duren.
Joost en Bart 2 zijn voor dit weekend bezet.
In de loop van volgende week moet dan de basis toer van 40 km bepijld worden.
Daaromtrent zijn er reeds afspraken gemaakt met zij die deze afstand samen met mij verkend hebben.
Geert en Sabrine hebben een lus van iets meer dan 10 km te bepijlen om en rond de Kwaremont.
Eddy de slot kms, ook ongeveer 10 km.
Ronny en ik , vergezeld van Koen zouden dan de eerste 20 km op onze hooivork nemen.
Bart en Joost ( die het parcours op gps heeft ) kunnen inpikken  als er iemand in tijdsnood zou verkeren.
Vrijdag 18 juni is er grote parcours verkenning door Eddy, Joost en Bart.
Dwz 80 km eind controle, herstelling bepijling en info aan mij over waar er paaltjes moeten komen of er mogelijks problemen zouden kunnen opdagen.
Als er nog andere liefhebbers zijn om het volle parcours af te rijden kan dat en is het dus best contact opnemen met één van de grote drie !
VOLGENDE WEEK ZATERDAG 19 JUNI GROTE EINDCONTROLE : borden , spandoeken, nadars,afspuitstand, paaltjes, linten en diens meer.
Je ziet een hoop bezigheden en hierbij hoop ik dus terug op jullie voltallige opkomst.
Want hoe meer hulpende handen des te vlugger gedaan en tijd voor een terrasje.
Scherp de messen, de aanval  kan beginnen !!
 
sportieve , zelfverzekerde ,nooit ophoudende, opwindende groeten van een druk bezig zijnde on2wheeler.
 
Jacques
 
ps : naar het maaien toe : Bart2, Carlos en vooral Johny : gelieve samen af te spreken wanneer jullie dit kunnen doen !
 
thx