22 juni 2009

Toertocht groot succes

Jawel iedereen is zeer tevreden, geen negatieve kritiek gehoord, geen serieuze kwetsuren, uniek parcours, goede bevoorrading. Dat dankzij de grote inzet van allen en met een speciale vermelding voor Joost : bedankt iedereen !!!
We zitten nu wel met een probleempje : de volgende edities kunnen onmogelijk nog beter ( hoe we dat gaan aanpakken kunnen we nog wel een keer bespreken, bvb op een bbq ....)
 
Om mijn konditie op te krikken plan ik nu woensdag een dagtocht van ongeveer 180 km (geraardsbergen langs Dender naar Dendermonde Gent terug via Schelde, dus enkel tot aan Gbergen enkele heuvels rest plat) als er zijn die mee willen laat iets weten op één of andere manier.
Ik vertrek om 9h30 aan de kerk, smiddags stop ik een uur voor een spagetti en nog enkele keren tussenin om drank te kopen (2 pullen meebrengen !)
Uiteraard pakken we dat verstandig aan en doen niet te zot onderweg met eventueel een uitzondering voor de laatste 30 km . De laatste keer dat ik dat gereden heb, was mijn avs 26,5 .
Laat maar horen als je goesting hebt.