29 september 2008

Rik : 28 september

Wellicht de laatste dag met zomerallures, en Eddy, Norbert, Joost, Rik en (efkens) Pieter en Lut hebben er van geprofiteerd.
Een tochtje uit de oude doos gehaald (kwestie van het niet te vergeten) langs Houppe, Everbeek, Zaffelare en via veel Sinten/Marias/en zelf de heilige Martens naar Munkzwalm en de Schelde terug. Hier en daar hellingen die aan de Ardennen deden denken, overal stevig doorgeduwd met Joost veelal voorop enEddy ,zonder grote kracht te gebruiken, ietsje achterop.
De laatste kilometers langs de Schelde nog gemerkt dat Joost mijn westvlaams niet begrijpt als ik zeg "dat ik aan het einde van mijn krachten ben" begint hij dan daar niet aan 35 te rijden zeker !!!
Enfin niet erg hoor, zo gaat mijn konditie met grote sprongen vooruit (nog een paar weken en dan ben ik in topform .....)
Moe maar zeer tevreden ben ik na 79km thuisgekomen met een avs van 27.
Tot volgende week !!!