14 juli 2007

zondag 15 juli

hallo fellows,
 
morgen zondag 15 juli ben ik naar de zee.
Amber gaan afhalen na haar scouts kamp.
Dus geen koersfiets noch mountainbike.
Maar ik zou ik niet zijn moest ik niet vandaag zaterdag toch enig km's te hebben gereden.
Eerst en vooral met de happy family, Ann en Jolan 15 km aan een gesapig tempo ( 12 km/uur) om daarna er nog 2 uur bovenop te doen aan een A van 19 km/uur....met de mtb wel te verstaan.
Parcours langs Koppenberg, Kortekeer, Spijker en nog veel meer, als verkenning van TT 2008.
In de probemen langs de N60 om terug te keren naar off road stroken..veel de kar moeten keren en terug langs Ku(i)thol naar Zulzeke om dan aansluiting te krijgen met Beiaardstraat....
Joost weet wat ik bedoel ( denk ik)
Binnenkort kan er dus eens verkenning worden gedaan van parcours 2008.
Kandidaten?????
 Na het verlof...dus niet meer in juli.
Shoot....your shot!
 
have fun, on the bike or wherever on.
 
jack the ripper