13 juli 2007

Rik

Jawel ik ben al heel veel beter, ik denk er aan om vandaag, vrijdag terug eens met de fiets te rijden, voor de eerste maal, niet ver en alleen (en met een helm). 100% in orde ben ik nog altijd niet : soms nog licht duizelig en ik kan nog geen zware inspanning doen.
Tja het moet een fameuze slag geweest zijn, kweet nog altijd niet wat er juist gebeurd is ....
Vandaag, vrijdag is mijn laatste ziektedag, volgende week heb ik 4 dagen verlof en ga ik met Lut verder uitrusten in Valkenburg ....
Misschien kom ik zondag wel eens af, maar dan zal het zijn om van achteren te rijden, en wellicht voor niet ver.
In augustus (dan ben ik met verlof) zal ik dan terug beginnen op te bouwen zodat ik in september terug de oude ben ......
Vele groeten aan iedereen, en blijf fietsen !!!
 
tot ziens,
 
Rik