17 december 2006

Joost : TT Tervuren 17/12

Ja mannekes , vandaag mijn mooiste parcours tot nog toe gereden .
Deze morgen tegen 7u bij bakker Wim, om mijn verzekering voor volgende TT
te garanderen . Vlug thuis koffie gezet en weg naar Tervuren . Een mtb
midden
op de ring vertelde me dat ik goed zat. Rond 8u30 kunnen starten
om na 300m. direct het Zoniënwoud in te duiken en er zowaar niet meer uit te
komen
tenzij voor een heel klein stukje.(Tervuren, Groenendaal, Hoeilaart, Ter
Hulpen ) Denk 40km bos op 45km en naar horen zeggen zo'n 500hm.
Perfecte TT voor mij , 2 bevoorradingen waaronder 1 Aquariusstand. Zeker 90%
offroad.
Files aan afspuitstand waren wel wat lang en wijselijk de bike vuil in de
wagen gegooid en weg
waren we om tegen 12u30 reeds met de voetjes thuis aan tafel te zitten.
45km / avs 19.5 / avs hr 147 / 2000kcal.
Volgend jaar zien ze me daar terug.

_________________________________________________________________
Did you know that Windows Live Messenger is accesible on your mobile as from
now? http://get.live.com/messenger/mobile