14 maart 2015

RE: zondag 15 maart

Ga mij opofferen, gecontroleerd doodgaan da me zeggen ;-)


Met vriendelijke groeten,


Voor Altes bvba,                          
Gevaert Ronny
GSM: +32 477 655 217       



E mail: ronny@altesbvba.be |web: www.altesbvba.be | T: +32 55 33 09 84 | Adres: Berchemstraat 162 – B-9690 kluisbergen

Dit e-mailbericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde. Als  dit bericht niet voor u bestemd is, wordt u vriendelijk verzocht dit aan de afzender te melden. Altes bvba staat door de elektronische verzending van dit bericht niet in voor de juiste en volledige overbrenging van de inhoud, noch voor tijdige ontvangst daarvan. Voor informatie over Altes bvba raadpleegt u www.altesbvba.be.
Denk aan het milieu voordat u dit bericht print!

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Joost Delaere [mailto:joost.delaere@telenet.be]
Verzonden: donderdag 12 maart 2015 21:47
Aan: eddysimoen@telenet.be
CC: babbelhoek; 'Patrick Luyssen'; Ronny Gevaert; Christophe; Rik en Lut; bart dhaene
Onderwerp: Re: zondag 15 maart

Hey,

Hairy bikers, zal niet voor mij zijn, zondag kan ik ook niet.

groeten,

----- Original Message -----
From: eddysimoen@telenet.be
To: "babbelhoek" <on2wheels_kluisbergen.babbelhoek@blogger.com>, "''Patrick Luyssen''" <patrick.luyssen@spica.be>, "Joost Delaere" <joost.delaere@telenet.be>, "Ronny Gevaert" <info@altesbvba.be>, "'Christophe'" <ilse-stofke@hotmail.com>, "Rik en Lut" <riklut@belgacom.net>, "bart dhaene" <bart.dhaene@hotmail.com>
Sent: Thursday, March 12, 2015 9:25:06 PM
Subject: zondag 15 maart

Bart is zondag van plan om de construct pijl te rijden. Vertrek om 7 uur aan de kerk voor 125 km.

Zelf zal ik er normaal niet zijn vanwege feestje op zaterdag. En ik geraak zo al moeilijk uit mijn beddeke.