16 april 2012

'vrouwen kwaaltje '

neen , geen ontstoken ..., ook niet zonder zadel gereden !
maar , wel ...een blaas ontsteking !!
na de tweedaagse in de Ardennen , waarbij ik wellicht , teveel en telang op de mtb gezeten heb en daarbij te weinig vocht ingenomen  ( en teveel gezweet ) een onsteking opgelopen aan het urine stelsel.
en dat 'piekt' letterlijk en figuurlijk !!
2 dagen koorts ; weken antibiotica en zondag laatst fiets verbod !
vandaar dat ik tot 10 uur in bed lag ( er was vroeger toch geen elektriek in Ruien )  en zonder moeite om 12 uur op het wokfestijn van de voetbal kon zijn.
volgende zaterdag afgesproken met een collega voor een mtb initiatie
en zondag met de Guines rijders van 8 uur tot 13 uur op de koers fiets ( ik beloof dat ik veeeel zal drinken en minder zweten )
 
ps : oorspronkelijk dacht ik dat het euvel te wijten was aan een te hard zadel maar mijn personal doctor was na bloed en urine staal onderzoek zeker dat het zadel niet de oorzaak was ,maar wel een te lege blaas met teveel kristallen erin  .
 
ninerjack