13 november 2011

zondag 13 nov, 2de poging

dus Ian met dikke banden, en drie met dunne banden, ik en nen vriend Pierke (ondertussen ook lid van onze club) en zijne vriend Stijn,ik had een berichtje ontvangen van onze Rik dat hij der nie zou zijn dus bij het klokkegeluid vertrokken voor een rustig winterritje,
amper 100 m gereden en onzen Bart2 kwam ons vervoegen, rustig ritje langs de kant en meteen tempo der in voor nen verkorte Yves toer, al rond de aubert naar st Denijs waar Bart lek reed, onze 2 nieuwe zijn van zwevegem en vertrokken daar huiswaarts met een avg toen van 30.6 op hun teller, dienen Stijn is da al wa gewoon maar voor ons Pierke een sterke prestatie, het was pas zijn tweede koersfietstochtje in zijn prille mountainbike carrière,
wij met halfopgepompte band ook richting huis, totaal 63 km, avg 30, meer dan goe zou ik zeggen
volgende week moet ik op zaterdag naar nen party met muziek van de jaren tachtig, dus als ik zondag al uit mijn bed geraak... me zien wel,
grtn
 Yves