13 december 2010

Rik met kleine delegatie aan de kerk

Eerst een proficiat aan de jeugd en hun begeleiders : een prachtig initiatief !!!
Wij stonden met drie aan de kerk Bart en Bart en Rik. Ge moogt een keer raden wie er geen meter kop gedaan heeft, maar ik kan niet klagen tkon nog veel slechter, Bart1 had immers de zaterdag te diep in het stoofpotje gekeken en was totaal niet in vorm en dat valt op. tparcours is me minder gekend : twas langs een oude spoorweg richting Roubaix kheb verder ook Leers St Leger en Pecq tegengekomen. Een totaal van 62 km mijn avs toen ik thuis kwam was nog 27, dat is fantastisch want de laatste 15 km zakte mijn snelheid ierder km met 1 op het einde reed ik nog aan 18 : suikers waren op, maar eenmaal thuis heb ik dat rap weer aangevuld, vloeibare voeding is nog de beste zeggen ze.
Nog een tip voor de vrouwen van Bart steekt een keer zo'n klein spatbordje in hun kerstpakje, dat weegt maar 20g en de collegas wielzitters gaan zo content zijn.
Zo de omschakeling naar MTB is wat mij betreft prima gelukt, hopelijk tot zondag !!