19 april 2010

Rik : On2wheels doorkruist Vlaamse ardennen

Jawadde, de rustige lange rit was weer op de wijze van On2wheels. Voor mij was het een intensieve duurtraining met een portie krachttraining erbij, geen probleem ik ben niet gebonden aan schemas en zolang dat ik me amuseer ist goed. Met Bart2 Patrick Eddy en Stijn om 7h30 vertrokken naar Muur en Bosberg Lessen tot voor Frasnes afgedraaid naar Ostiches Wannebecq Ogy Flobecq terug, de cijfers : 125 km 28,1 avs 3212kcal hr_avs 136 hr_max 184 en Patrick zijn onze hoogtemeters geteld ? Moe en tevreden thuis gekomen ik kon nog wel pap zeggen maar ik heb het toch op porto gehouden, Stijn had de laatste 20 km last van zijn buik ( de details zijn niet geschikt voor het internet) maar voor de rest heeft hij dat prachtig gereden !!! Voor mijn part voor herhaling vatbaar, laat maar iets weten, we hebben wel een probleem qua parcours, we hebben nu praktisch alle schone stukken na elkaar afgereden, kan moeilijk beter worden ....
Lut Pieter en Arno hebben hun eigen toertje gereden Waterhoekroute iets van 67 km , ook ne proficiat.
Tot volgende week laat maar horen of we weer vroeger starten of niet