21 maart 2010

De Auchan Toer : 21/03

Het is lente !!! (in de ogen van de tandartsassistente ???)

Gisteren naar Gavere geweest en 80km volle pot gemountainbiket met
kerels die veel te vlug reden voor mij.
Geen slecht idee leek me om vandaag de 1ste maal de koersvelo uit te halen om
de beentjes los te rijden.
Los? Eerder total-loss zeker met dit weer. Volgende week supercompensatie?

Gestart met Bart1,Bart2,Patrick,Seppe,Yves en mezelf (Joost).
Regen en wind maakten er geen lachertje van , mijn vrouw dacht
zelfs dat ik gaan mtb'en was toen ik thuis kwam.

De toer ging ongeveer langs Slaffie,Moen,St-Denijs en alle kronkelwegskes
daar aanwezig , Dottenijs , de grens over, Leers  en dan
via Estaimpuis, Doornik terug.

In totaal zo'n 68km AVS 28,5.


Hotmail: Free, trusted and rich email service. Get it now.