31 januari 2010

4 x 20

Neen , zou oud zijn we dan ook weer nog niet, maar toch.
Het slechte weer van zaterdag brachten mij een wekkerloze zondag morgen.
Beter dan verwacht maar toch koud en in de onmogelijkheid op tijd klaar te staan aan de kerk deden mij terug vallen op mijn 4 x 20 programma.
Een regelmatige lezer van de babbelhoek weet wat dit betekend; nl 20 minuten fiets, 20' crosstrainer, 20' roeitrainer en eindigend met nog eens 20 min fietsergometer.
Beter dan niks en met enkel het gezelschap van de ipod toch nogal eenzaam.
Maar is het nu niet altijd eenzaam aan de top !
Mopje !!!
Ondertussen een nieuwe KOGA MYATA kader en dus het jaar goed begonnen met weer iets nieuws.
Kleine mannekes zijn toch raar hé.
Vanaf februari , wat het weer ook is, zal ik op de afspraak staan.
Enige overtollige kilootjes deden me dit besluit nemen.
Tot zondag as dus.
groeten van de zaak