21 september 2009

Rik : Ardennenweekend Schoppen

Hoe ist ? Hopelijk allemaal goed thuisgekomen na ons prachtig weekend. Het is op alle gebied weeral fantastisch meegevallen, eerst en vooral het weer, weeral uitzonderlijk mooi voor de tijd van het jaar. Daarnaast de streek, voor mij totaal onbekend, maar ik reken ze nu toch bij de mooiste van de Ardennen : er is bos (maar niet te veel) vele prachtige heuvels in alle categorien en mooi kleine wegen (met of zonder ferrari of motos). Ook de toertocht op zaterdag was een topper, kijk op


en zie dat die ene helling met de voorlopige naam "daar waar Yves minder dan 3 km/h rijdt"  ook voor de anderen een "kreng" was. de 130 km zou 2130 hm geweest zijn en ik kan het goed geloven.


En daarnaast was er weer de goeie ambiance, drank , eten en vrolijke kinderen, bedankt aan iedereen en we kijken al uit naar de 10de editie van ons Ardennenweekend  !!!


En ook Stijn, Pieter en vooral Lut hebben een prachtprestatie neergezet !


Als er iemand op de ene of andere manier (usb stick, CD, of website, per email gaat bijna niet)  fotos kan doorgeven kan ik ze groeperen op de site


Nog een beetje cijfers van de banerijders : 160 km op zaterdag en 100 op zondag dus een totaal van 260, ons vorig record was in Patignies (210km) maar het Parcours was daar een heel ander kaliber vergelijk mijn totaal kcal verbruik : 7414 nu en 3669 te Patignies !!!!


En De OurTalroute zou in totaal 100 km zijn, zie meer info op

http://www.eastbelgium.com/nl2/kultuur/kultuur5.html 


en de kaart op

http://www.eastbelgium.com/images/pdf/Ourtalroute_karte.pdf 
de volgende keer zal ik dat beter voorbereiden ....



We gaan weer een topkonditie hebben in Oktober !! Tot zondag !!