18 februari 2008

Rik: zondag 17/02

Tis niet omdat ik niet aan de kerk stond, dat ik niet gereden heb,integendeel. In kombinatie met het familiebezoek van zaterdagavond te Leuven met overnachting inbegrepen, heb ik er zondag een lange fietstocht van gemaakt en ben met de fiets terug gekeerd : 118 km 24,7avs. Zo ben ik officieel weer begonnen met de opbouw voor seizoen 2008, ik heb er van genoten !!
Wie stond er aan de kerk ?
 
Hieronder nog een berichtje van Jacques:
 
<Ondertussen ook de eerste keer op de mtb gezeten.
Een uurtje via via naar Leupegem en terug langs 't Schelde.
Het deed deugd, alleen de schouder beloofde zich er minder van, maar das altijd zo als je na trauma voor het eerst iets doet.
Alhoewel vandaag doet hij de ganse dag ook pijn... het weer, de mist of oud worden, versleten, afgedaan...!
Tot na Pasen dan maar, en ondertussen af en toe eens alleen proberen.>
 
niet opgeven jacques, het komt weer goed !!