02 december 2007

Joost : TT - Avelgem

Ja , Jacques ... Ik zal nog eens bellen de komende dagen ivm met uw voorstel, het is allemaal niet zo easy als
ik zie met wat een bende ze daar in Avelgem zijn om te organiseren (50man). Ondertussen ken ik al heel wat organisatoren van andere TT persoonlijk en we zijn toch wel met een klein groepke in vergelijking met andere (grotere) clubs. Er komt nog wel een betere gelegenheid om er eens samen met iedereen over te klappen.Toch chapeau van iedereen want onze TT heeft een grote waardering in MTB-land.

In ieder geval Avelgem was dik in orde, wel de vuilste TT tot nu toe in mijn TT-carrière. Gestart met Jan,Bart(met nieuwe mudbike : mooi kleurke)  en de forumbikers.
Zowel qua organisatie,(bewaakte fietsstallingen, heel vlotte inschrijvingen, goede zaal, alle offroadrstroken aangeduid met nummering en afstand ,2 bevoorradingen + 3de bevoorrading op 3 km van de aankomst met boterham met spek met eieren en 2 X Aquarius) als parcours (ik denk dat we de tocht gereden hebben die je  voor een groot deel in je hoofd had voor onze zomertocht volgend jaar uitgezonderd onze mooie privé uitschieters (Einsdale,Helenebos,Centre Protestant, ...).
Passage langs de koppenberg was goed gedaan , offroad toerke erond langs de bovenkant komende van Kabernol om dan beneden uit te komen links van de voet , koppenberg op en dan boven naar rechts , enkele offroad strokenlangs de  terugweg. Nog eens de Patersberg naar boven en dan door de weide naar beneden. Alle gekende stukken van het Kluisbos als Kwaremont, Zulzeke  zaten erin. Ik had mijn gpske niet mee , maar zal waarschijnlijk wel aan de track geraken (zal hem eens doorsturen)
Kortom een geslaagde TT. Wel slechte benen en meterke kon precies niet in het rood. Misschien gans de week te slecht geslapen met de komst van de Sint in het verschiet benieuwd naar wat hij zou brengen.
Volgende week ga ik de zaterdagnamiddag naar Hertsberge voor naar het schijnt de meest bosrijkste TT in het Brugse (vorig jaar 2800 man).
siejoe


Connect to the next generation of MSN Messenger  Get it now!