05 maart 2007

Rik : 4/03 On2wheeler topdag

Als ik goed geteld heb waren er 13 on2wheelers aktief gisteren : 2 modderduivels Joost en Ian, 5 Guinezen : Jacques, Bjorn, Patrick, Johny en Steve.
En zes op de weg : Eddy Bart Norbert Jan Rik en Yves die er pas na ons opwarmrondje naar Tiegem bijgekomen is.
Bart had er duidelijk zin in en heeft verschillende keren de registers opengetrokken, Norbert heeft blijk gegeven van een zeer goede conditie, Yves met ietsje minder kilometers ook goed voor hier en daar een strookje boven de 30km/h,
Eddy die het net als ik liever ietsje kalmer had gedaan, en Jan die het eigenlijk kalm moest doen voor zijn rug.
Na Tiegem nog naar de Augbert en terug langs de schelde goed voor 69km en 28,7 avs.
De laatste 15 km was ik volledig leeg gereden, op het einde reed ik nog aan 23, mosselen en een grote hoeveelheid vloeibaar voedsel zijn niet de ideale bodem voor een uitputtingsslag.
Moe maar tevereden heb ik zo ongeveer de rest van de dag in mijn zetel gezeten.
Tot volgende week !