09 oktober 2006

zaterdag 7/10/06 -test / Bjorn+Joost

Inderdaad vandaag Bjorn spectaculair de gracht zien uitkuisen zonder veel
erg. Niet evident in een bende van 20 rijden ,gelukkig stonden er al wat
wagonnetjes in de statie na enkele km. Bart, jammer dat we mekaar gemist
hebben,Bjorn had zich vergist in het vertrekuur van de trein(bleek 13u30 te
zijn), had hem nog eens gebeld onder de middag voor confirmatie.Dachten dat
je 's morgens ging rijden. Kort voor de aankomst omver gereden geweest met
als gevolg, spiegel volledig van de auto op straat gedonderd, en een schreef
van hier tot hinder(goeie barends). Zelf geen schram en geen buil. Chauffeur
stopte 100m. verder en vroeg aan mij of hij tegen een boom was gereden ??
Zie ik er nu zo lomp uit of ligt het aan onze kledij ? Hij zag niet alleen
scheel maar was volgens mij ook dronken . Waarschijnlijke een vroege
feestganger van de Waterhoekfeesten waar de bal masqué muziek al op volle
toeren aan het draaien was.
Volgend weekend staat vast, werken op zondag, bezet op zaterdagnamiddag dus
vertrek ik 100% zeker bij mij thuis met de vélo om 8U00 of om 8u30 met de
auto daar te plaatse voor de tt van Elsegem (Willy Naessens). Moet zeker
thuis zijn tegen 12u00. See you.

_________________________________________________________________
The world unfolds on MSN.be! http://www.msn.be/